.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص درآمد شهرداري لاهيجان به پرداخت غرامت‌ها

رئيس شوراي شهر لاهيجان گفت: بخش اعظم درآمد شهرداري لاهيجان به پرداخت غرامت‌ها اختصاص يافته است.
رحيم كشاورز با اشاره به وضعيت ركود اقتصادي اين شهر افزود: شهرستان لاهيجان همانند ديگر شهرستان‌هاي استان در فصل پاييز و زمستان با ركود اقتصادي محسوسي مواجه است و شهرداري اين شهر به تناسب اين ركود و بالا رفتن هزينه‌هاي زندگي در پرداخت‌ها و غرامت‌ها مشكل دارد.
وي به بدهي 5 ميليارد و 850 ميليون توماني شهرداري لاهيجان در گذشته اشاره كرد و بيان داشت: در حال حاضر با تدبير شهردار لاهيجان مبلغ 3 ميليارد تومان بدهي پرداخت شده است.
كشاورز ركود اقتصادي شهر لاهيجان را در اجراي پروژه‌ها تاثيرگذار دانست و تصريح كرد: قسمت عمده‌اي از كارهاي عمراني شهرستان مختل شده و انتظارات مردم همچنان در حال افزايش است كه اين روند در اجراي طرح‌هاي عمراني ايجاد مشكل مي‌كند.
وي اضافه كرد: افزايش قيمت قير و آسفالت نيز در بودجه شهرداري لاهيجان تاثير بسزايي دارد كه نه تنها توقعات مردم را در حد معقول برآورده نكرده بلكه از نظر روحي و رواني نيز مشكل ايجاد شده است.
رئيس شوراي اسلامي شهر لاهيجان با بيان اينكه شهرداري‌ها از اعتبارات دولتي بي‌بهره هستند خاطرنشان كرد: رضايت عمومي و به حد معقول رساندن كارهاي عمراني از دغدغه‌هاي مهم شهردار و اعضاي شوراي شهر لاهيجان است.
كشاورز در خصوص اعتراض‌هاي شهروندان لاهيجان نسبت به نصب تلويزيون شهري در جنب بيمارستان 22 آبان اين شهر افزود: نصب اين تلويزيون در مكان فعلي با نظر كارشناسان سرمايه‌گذار انجام شده است كه البته شورا در اين خصوص پيشنهادهايي براي نصب تلويزيون شهري در مكان ديگري را ارائه داد كه مورد قبول واقع نشد.
وي بيان داشت: براي برطرف كردن مشكل صداي تلويزيون و ايجاد آرامش براي بيماران بيمارستان 22 آبان لاهيجان، بلندگوي اين تلويزيون شهري به مكان ديگري انتقال داده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.